leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Kärleken

Publicerad 2013-10-05 20:47:43 i Allmänt,

Jag kom hem till färdig middag. Ett glad rött, mys och väldigt god middag. 
Leo har gjort ett hemmagjort vykort och lagt till vår granne i deras brevlåda Och idag fick han post tillbaka. Ett paket med lördags godis. vi är så lyckligt lottade som har så fina grannar. ❤️ 
Skridskoskola idag för Leo och han har varit orolig för att han ska ha glömt hur man gör. Men det hade gått väldigt bra och en stolt kille fick en vattenflaska och en T-shirt med frostas logga. Jag minns min första badmössa med LS logga på. Gul mössa med grön text. Den lyckan ❤️❤️
Ha en underbar lördagkväll. Idag är den 14 dagar sedan jag mötte nya vänner och dansade bort mina skor. 
Puss 

Kommentarer

Postat av: Morhanna

Publicerad 2013-10-06 00:10:12

14 dagar.... en hel evighet. <3

Svar: ❤️❤️ Ja. 😔
leogroda.blogg.se

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-10-06 21:29:38

R skorna borta på allvar?

Svar: Haha. Nej. De ligger kvar i resväskan. Jag är sååå duktig på att packa upp haha.
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela