leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Mörkt

Publicerad 2013-07-10 22:50:02 i Allmänt,

Hemma nu. Dagen på jobb var bra. Snälla kunder och en del skämtsamma med. Sånt gillar jag :)
L mår bra i tanden och hade inga men senare under dagen. Skönt. 
 
Det blir mörkare och mörkare nu. Fick ha igång cykellampan idag. Kändes väldigt fel ;) 
 
Igår var L och maken ute på tur. L cyklade och J sprang. Han blir bättre och bättre på att starta och stanna själv. Inga problem med detta nu. 6 km cyklade sonen. SEX KM!! Jag tycker att det är galet bra för min snart femåring. :) 
Så nu har jag skrytit färdigt för idag. Men det måste jag få göra i min egen blogg ;) och när jag är så stolt. 
sov gott alla fina. Kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-10 23:20:46

Heeej! Tänkte åxå på mörkret ikväll vid 22,30...Fasen..jag har ju knappt suttit ute en lång ljummen sommarkväll.

KLART DU SKA SKRYTA!!
Bianca hade feber ikväll :(

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela