leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Lediiiig!!

Publicerad 2013-07-12 19:45:21 i Allmänt,

Underbart. Hemresan var INGET vidare :( inga tåg fick lämna Malmö. Strömlöst. Vilken början på min lediga helg. Jag var hopplöst trött. Jag har riktigt ont i ryggen efter en tuff vecka på jobb. 5% batteri på mobilen. Jag ville vara hem. Men det ville inte skånetrafiken :(
Efter lång väntan med tårarna nära så fick vi åka mot min by. Äntligen.  
Väl framme så är det en otroligt smart människa som parkerat sin cykel så att det var näst intill omöjligt att få ut min. Personen ifråga hade Timo gjort så att min cykel låg böjd och halvt nere i marken. Snett styre!? Jadå. Tack för den. 15 min senare så fick jag loss min cykel. Jag var nära å skriiiiika så arg och ledsen jag var. Fortfarande vill jag bara skrika rakt ut. 
Men istället ska jag vara vuxen och låta denna dåliga kväll passera. Lägga det bakom mig Och mysa med maken. 
 
 
(Men fan vad arg man kan bli) 

Kommentarer

Postat av: Mammo

Publicerad 2013-07-12 23:50:40

Jobbigt och ledsamt kan jag förstå.
Hoppas du vill och orkar LA besök någon annan gång.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela