leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Gaaaaahhh!

Publicerad 2013-07-09 21:54:12 i Allmänt,

Idag har varit en tuff dag på jobb :( många arga kunder som känner att det är helt okej att stå och skrika på mig och påpeka hur jävla dum i huvudet jag är som inte kan hitta deras kvitto i systemet!! Gaaahhh !!! Bita ihop, le, be om ursäkt och räkna till två tusen. 
Jag känner lite så där spontant att det kanske vore en bra idé att du håller reda på ditt kvitto själv om du vill ha någon garanti på din vara? Eller?! 
Lunchen satt jag mest och tittade på fab mama bilder och drömde mig bort. Vilken kanon grej vi ska på syrran :) hoppas dock att jag med ska. Har inte riktigt fått en bekräftelse mer än det där mailet efter att jag klantar mig. Men men. Den som lever får se.. Så håll tummarna att det är åtmindstånde en snäll/trevlig/glad kund imorgon. En som inte gnäller och skriker. 
 
Tack för mig. Och sov gott. ;)

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2013-07-09 23:18:15

Fy för människor som håller på så ...skickar kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela