leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

På väg till jobb

Publicerad 2013-08-20 08:40:42 i Allmänt,

Det var otrooooligt tungt att gå upp 06.08 idag. Jag fasade för att väcka sonen, men idag gick det bra. Han tog på sig och var hur glad och pigg som helst. Knasigt. Han har inte varit på dagis på 9 veckor. När vi cyklade till dagis så insåg jag hur mycket jag har saknat dessa stunder. Vi har ca 4 km på cykel dit. Och denna stunden är så underbar. Djupa tankar och frågor från sonen. Kommentarer om hur vacker omgivningen är. Ibland bor det en gammal farbror i Leo tror jag. (Sen kiknar han av skratt över en fis) :)
Nu är tåget strax framme på jobb. Jag börjar tio, men det är så skönt med lite egen tid först.

Givetvis glömde jag min matlåda på diskbänken :( bra nu när jag ska skärpa mig med maten !

Ha en underbar dag.
Kram

Kommentarer

Postat av: MaMo

Publicerad 2013-08-20 09:44:14

Godmorgon, så roligt att läsa om er morgon.Fick mej ett gott skratt :-)
Ha en fortsatt bra dag och ge skrattfisen en extra kram från mej ikväll ( eller i morgon )
Kram till dej medförstås <3

Postat av: jenny

Publicerad 2013-08-20 21:17:22

Japp nästa sommar har vi resultatet på vårt nya liv ;)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela