leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Goder afton

Publicerad 2013-08-18 18:05:29 i Allmänt,

Då var sista semesterdagen snart slut.

Imorgon så går Leo och jag ut i skogen. Vare sig det är regn eller sol.
Sen blir det också gymmet för denna mamman.. Huva. Jag kan inte längre låta min saknad ta över livet. Saknad av något som inte kommer hända. Jag får skärpa mig och helt enkelt försöka må bra ändå.

Trevlig kväll. Kram

Kommentarer

Postat av: MaMo

Publicerad 2013-08-18 19:43:20

Tycker jag låter jättebra
Kram på er <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-08-18 21:52:50

Sakna är ok och händer men som du säger...de får inte ta över livet och dess mirakel som är här att uppleva ?
Kram finaste

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela