leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

..

Publicerad 2013-08-07 23:54:08 i Allmänt,

Har lite svårt att samla tankarna idag. Fick hem det officiella brevet från facket ang varsel. Samtidigt som jag absolut inget kan göra så kommer så klart klumpen i magen.Arbetslös? Jag? Ganska väntat i denna branschen men dock, Jag är inte beredd på detta,

Puuuhhhhh!!

Idag har jag och Leo bara tagit det lugnt. Jag har försökt att samla tankarna och Leo har varit otroligt fin. Väldigt kelig och mysig ( till skillnad från igår när ALLT var fel och dåligt )

Imorgon rymmer vi till badet han och jag. Åker lite vattenrucher och bara njuter.

Hoppas ni andra njuter av de sista veckorna av vår otroligt fina sommar. Jag försöker, men visst är det svårt att gå ut och bara sola. För mig känns det som om solen har gjort sitt. Att det inte är lönt mer..Men jag älskar solen och energin den ger mig. Jag ska bara hitta energin att sätta mig och ta emot alla dess strålar.. En annan dag? Det här med semester vad jobbigt ;)

Sov Gott.

Kommentarer

Postat av: MaMo

Publicerad 2013-08-08 00:22:58

Förstår om tankarna snurrar men du ska se att det ordnar sig.
Försök nu att bara ha det gott på din semester och samla energi för det är du värd.Kram

Svar: Tack. Ska försöka det ❤
leogroda.blogg.se

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-08-09 23:22:30

Varsel what...fattar nada..kan de gå så illa för dig? Kram ring om de är ngt!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela