leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Oj

Publicerad 2013-04-25 12:35:00 i Allmänt,

En vecka sedan jag loggade in. Får skylla på att tiden flyger iväg.
Idag blev inte som planerat :( väldigt tråkigt på många vis. Behövde en kväll ute. En kväll hemifrån. En kram från storasyster. Men ibland går det inte ihop med allt i livet.
Jobb i helgen. Mys med barnet och maken hoppas jag på med.
Just nu är det mycket med facket och utbildningar. Väldigt intressant. Jag sitter som skyddsombud och håller på att utbilda mig till försäkrings informatör med. Känns tryggt att få lite mer kunskap.
2 månader till en veckas semester. Sen jobb 5 veckor sen semester igen. Maken och jag har inte semester samtidigt i år. Tråkigt. Ser fram emot nästa sommar istället och hoppas på den.

Var rädda om varandra.

Kommentarer

Postat av: Jenny sis

Publicerad 2013-04-25 21:40:01

Jag har semester 30-33 då kan vi synas nåt ju :)
Kram...tur att vi snart syns iaf. Förlåt för ikväll!!!@

Svar: Ja. Myskvällar på altanen. :)
leogroda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela