leogroda.blogg.se

Om allt och inget. Om livet som mamma, fru, vän och människa. Om det som berör om det som får mig att le.

Goder afton

Publicerad 2013-04-26 21:05:32 i Allmänt,

Jobbat slut för idag. Ska hem och pussa på sonen som sover gott. 
Han är inne i en väldigt mysig period. Mycket mys, kel, kramar och pussar. Denna mamman klagar inte :) man får ju passa på.  
 
Jobbar i helgen och blir tyvärr inte mycket tid över för annat. Bio på söndag ska jag klämma in iaf. 
 
Om det är någon själ som läser det här så vill jag be er om en snabb tjänst. Gå in på http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list och rösta på min systers blogg. www.nockinocki.blogg.se
 
Tack för er tid. Jag hoppas att ni alla har en fin fredag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela